Beş-altı il bundan qabaq Slavyan Universitetinin yaradıcılıq fakültəsində nəsr üzrə məşğələlər aparırdım. Tələbələrlə həftədə bir dəfə görüşürdük, hər[…]
Category: Esse
Ən gözəl qissə (Xəyyam Rəfili)
Biz sənə qissələrin ən gözəlini danışırıq. (Yusif surəsi, 3-cü ayə) İnsan oğlu əlinə qələm alandan ən gözəl[…]
Müəllifi kim öldürüb? (Qismət)
Bütün ədəbi mətnlər üç yerə bölünür: lirik, epik, dramatik; lirik – müəllifin birbaşa öz səsiylə danışdığı mətnlərdir; epik – bəzi yerdə müəllifin, bəzi yerdə personajların mətnlərdir; dramatik mətnlər isə hadisələri onları yaşayan adamların dilindən təqdim edən mətnlərdir.
Qloballaşma və mədəni identiklik (Mario Varqas Lyosa)
Qloballaşmaya tuşlanmış tənqidlərin ən effektivi iqtisadiyyatla bağlı yox, olsun ki, bu fenomenin sosial, etik və daha da çox[…]
Umberto Eko – Den Brauna inanmaq
Hər gün əlimə Den Braunun “Da Vinçi şifrəsi” kitabıyla bağlı yeni bir şərh keçir. Təkcə italyanca yazılanları deyirəm,[…]
Mario Varqas Lyosa – Borxesin labirintləri
İnanıram ki, ispanca yazan hər birimiz ona çox şey borcluyuq. Buna hamımız, mənim kimi, heç vaxt fantastik hekayə yazmamış və fantastik olana, ikili şəxsiyyət və sonsuzluq məsələlərinə, ya da Şopenhauerin metafizikasına heç vaxt xüsusi maraq göstərməyənlər də daxildir.
HA-HA-HA və HE-HE-HE!!!
Cəlaləddin Rumi deyir di ki: “insanın necə gülməyindən onun tərbiyyəsini, nəyə gülməyindən isə səviyyəsini anlaya bilərsən”.
Demək ki, gülmək məsələsi diqqət yetirməli olduğumuz məsələlərdən olmalıdır. Mən də diqqət yetirdim və qəribə şeylər kəşf elədim.